fbpx

audyt

marketingowy , social mediów

Dogłębna analiza i zestawienie przeszłych oraz obecnych działań firmy ze wszystkich możliwych stron wraz z rekomendacjami zmian lub ulepszeń to jeden z kroków, który powinien być systematycznie powtarzany. Wynika to głównie ze złożoności całego procesu – “pod lupę” brane są wszystkie czynniki zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na sytuację firmy lub marki, w tym m.in. trendy rynkowe, analiza konkurencji, procesy sprzedażowe, ocena działań promocyjnych czy też uwarunkowania ekonomiczne i prawne. Celem audytu marketingowego jest zwiększenie skuteczności działań marketingowych, poprawa pozycji firmy na rynku oraz zwiększenie rentowności. Po jego przeprowadzeniu, firma może wdrożyć zalecenia i propozycje poprawek, które zostały zidentyfikowane w trakcie analizy.

Przykładowe pakiety audytu social mediów:

mini

już od 700 zł

standard

już od 1 500 zł

extra

już od 3 000 zł

potrzbujesz
audytu swojej firmy lub marki?

sprawdź także:

Powyższa informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego, a jest jedynie zachęceniem do kontaktu z Express Event. Podane kwoty są cenami netto.

Audyty komunikacji i social mediów

pakiet: mini

zostaw swoje dane,
odezwiemy się w ciągu 24h!

Audyty komunikacji i social mediów

pakiet: standard

zostaw swoje dane,
odezwiemy się w ciągu 24h!

Audyty komunikacji i social mediów

pakiet: extra

zostaw swoje dane,
odezwiemy się w ciągu 24h!

ciasteczka

Express Event wykorzystuje pliki cookies. Używamy ich do zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Pełną informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności.