audyt
Dogłębna analiza i zestawienie przeszłych oraz obecnych działań firmy ze wszystkich możliwych stron wraz z rekomendacjami zmian lub ulepszeń to jeden z kroków, który powinien być systematycznie powtarzany. Wynika to głównie ze złożoności całego procesu – “pod lupę” brane są wszystkie czynniki zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na sytuację firmy lub marki, w tym m.in. trendy rynkowe, analiza konkurencji, procesy sprzedażowe, ocena działań promocyjnych czy też uwarunkowania ekonomiczne i prawne. Celem audytu marketingowego jest zwiększenie skuteczności działań marketingowych, poprawa pozycji firmy na rynku oraz zwiększenie rentowności. Po jego przeprowadzeniu, firma może wdrożyć zalecenia i propozycje poprawek, które zostały zidentyfikowane w trakcie analizy.
Przykładowe pakiety audytu social mediów:
mini
- weryfikacja jednego wybranego profilu
- ocena konfiguracji profilu
- ocena strategii, jakości i częstotliwości postów
- sprawdzenie zasięgów i zaangażowania społeczności
- wskazanie mocnych i słabych stron
już od 700 zł
standard
- weryfikacja dwóch wybranych profili
- ocena konfiguracji profilu
- ocena strategii, jakości i częstotliwości postów
- sprawdzenie zasięgów i zaangażowania społeczności
- wskazanie mocnych i słabych stron
- weryfikacja spójności komunikacji
już od 1 500 zł
extra
- weryfikacja trzech wybranych profili
- ocena konfiguracji profilu
- ocena strategii, jakości i częstotliwości postów
- sprawdzenie zasięgów i zaangażowania społeczności
- wskazanie mocnych i słabych stron
- weryfikacja spójności komunikacji
- do 3 godzin konsultacji
już od 3 000 zł
potrzbujesz
audytu swojej firmy lub marki?
sprawdź także:
Powyższa informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego, a jest jedynie zachęceniem do kontaktu z Express Event. Podane kwoty są cenami netto.