kampanie reklamowe
w social mediach
Obecność marki w social mediach wymaga pracy, systematyczności i odrobiny kreatywności, ale pozwala na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów, zwiększenie rozpoznawalności i budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Ważne jest jednak szczegółowe opracowanie założeń obecności w różnych mediach, stylu komunikacji i analizowanie wyników. Kampanie w social mediach powinny być spójne z ogólną strategią marketingową firmy i skierowana na osiągnięcie konkretnych celów biznesowych, ale także uwzględniać potrzeby grupy docelowej.
Przykładowe pakiety stworzenia kampanii reklamowej:
mini
- do 3 grafik
- teksty
- określenie rodzaju kampanii i grupy docelowej
- konfiguracja kampanii w koncie reklamowym
- raport tygodniowy
już od 800 zł
standard
- do 5 grafik
- teksty
- określenie rodzaju kampanii i grupy docelowej
- konfiguracja kampanii w koncie reklamowym
- raport tygodniowy
już od 1 000 zł
extra
- do 3 grafik
- wideo
- teksty
- określenie rodzaju kampanii i grupy docelowej
- konfiguracja kampanii w koncie reklamowym
- raport tygodniowy
już od 1 500 zł
masz pomysł na swoją kampanię reklamową w social mediach?
sprawdź także:
Powyższa informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego, a jest jedynie zachęceniem do kontaktu z Express Event. Podane kwoty są cenami netto.