fbpx

Crosspostowanie w social mediach i nie tylko. Dlaczego warto to robić?

Social media stały się nieodłączną częścią naszego życia. Miliony ludzi na całym świecie korzystają z platform takich jak Facebook, TikTok, Instagram czy LinkedIn, aby dzielić się swoimi myślami, zdjęciami i filmami. Jednym z popularnych trendów w świecie social mediów jest crosspostowanie, czyli udostępnianie tej samej treści na różnych platformach jednocześnie. Tak samo możemy zrobić w przypadku transmisji online.

Jak to działa?

Bardzo prosto! W Express Event korzystamy z własnej chmury streamingowej i „podpinamy” inne źródła poprzez dodanie adresu RMTP oraz klucza przy tworzeniu live. W przypadku transmisji w pionie, tj. Instagram, TikTok, tworzymy oddzielny live w którym dokładamy specjalną nakładkę na wideo, a w jego centralnej części emitujemy główny przekaz transmisji. Dzięki temu w formacie 9:16 możemy dodać niestandardowe grafiki lub animację.

Transmisja na wielu fanpage na Facebooku? To też jest możliwe!

Na Facebooku między fanpage możesz skonfigurować specjalne połączenie. Na swoim profilu możesz wyszukać fanpage, na którym będziesz chciał również nadawać transmisję online, wysyłasz link do administratora, on go akceptuje, a Ty możesz zaczynać nadawać.

Dlaczego warto to robić?

Dzięki crosspostowaniu możemy dotrzeć do zdecydowanie większej grupy odbiorców, którzy są rozsiani po różnych naszych profilach społecznościowych. Dzięki temu, że obecni jesteśmy jednocześnie z naszą transmisją m.in na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube i na firmowej stronie internetowej mamy pewność, że live nie pominie Twoich zaangażowanych odbiorców na tych wszystkich platformach.  Pamiętaj, że każda z nich ma swoje specyficzne cechy i funkcje, które mogą być atrakcyjne dla określonej grupy ludzi.  Także, jeśli tworzymy wydarzenie razem z kilkoma partnerami możemy dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców i tutaj również możemy transmitować np. na kilku profilach na Instagramie.  

Crosspostowanie transmisji live pozwala także stworzyć większą liczbę punktów kontaktowych dla interakcji z widzami. Możesz otrzymać komentarze, pytania i reakcje od różnych osób na różnych platformach, co prowadzi do żywego i angażującego dialogu. Możesz również skorzystać z narzędzi dostępnych na różnych platformach, takich jak sondy, pytania i odpowiedzi, aby zachęcić widzów do aktywnego udziału w transmisji. To z kolei może zwiększyć zaangażowanie i lojalność widzów.

Jeśli chcesz, aby Twoja transmisja dotarła do szerokiego grona odbiorców i potrzebujesz firmy, która przeprowadzi live i skonfiguruje sygnał na Twoich social mediach, pamiętaj że zakładka kontakt i bezpłatnej wyceny jest do Twojej dyspozycji.

Autor:

Piotr Durys

Piotr Durys

Założyciel Express Event. Na co dzień zajmuje się planowaniem eventów, realizacją transmisji online oraz projektowaniem graficznym.

Badźmy w kontakcie!

Porozmawiajmy o Twoim evencie lub usługach marketingowych

ciasteczka

Express Event wykorzystuje pliki cookies. Używamy ich do zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Pełną informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności.