Przejdź do treści

Express Event

Od pomysłu do organizacji. Jak robimy wydarzenia w Express Event?

Jak głosi nasze hasło – podczas każdego wydarzenia staramy się odkryć nowy, lepszy wymiar. Lecz czas wyjaśnić, co dokładniej kryją za sobą te słowa. Wspomniany wymiar – to nie tylko efekt końcowy. To także cały proces, który rozpoczyna się w momencie kontaktu z nami, od planowanie, poprzez koordynację, aż po podsumowanie wydarzenia. Przeczytaj nasz przewodnik po organizacji eventów.

12 punktów, które prowadzą nas do nowego, lepszego wymiaru podczas Twojego wydarzenia

  • Twój pomysł na event – od tego rozpoczyna się cały proces. 
  • Skontaktuj się z nami – i tutaj wkracza nasz zespół. Masz wiele możliwości kontaktu z nami. Telefon, e-mail, formularz bezpłatnej wyceny, SMS, WhatsApp, Messenger, Instagram, zakładka kontakt – te narzędzia czekają na Ciebie. My w ciągu 24 godzin odpowiemy!
  • Pierwsze szczegóły – podczas pierwszej rozmowy zbieramy szczegóły dotyczące Twojego pomysłu. Proponujemy także pierwsze rozwiązania na wydarzenie.
  • Przesłanie oferty – wszystkie nasze pomysły spisujemy do specjalnego dokumentu i wysyłamy je do Ciebie, abyś mógł na spokojnie zapoznać się z naszymi propozycjami. Wtedy też przedstawiamy pierwsze szacunkowe koszty realizacji.
  • Akceptacja oferty i jej ewentualne doprecyzowanie – w tym momencie mamy już przygotowany ogólny plan wydarzenia (techniczno-merytoryczny). Jest to niezbędne dla naszego zespołu do szczegółowego, technicznego planowania wydarzenia.
  • Techniczne planowanie – znając już plan wydarzenia i Twoje oczekiwania nasz zespół przygotowuje szczegółowe plany, które pozwalają nam na kompleksową obsługę wydarzenia. W tym czasie odwiedzamy także miejsce, gdzie będzie odbywał się event. To jeden z najdłuższych i najważniejszych procesów.
  • Spotkanie organizacyjne przed wydarzeniem – podczas wspólnej rozmowy ustalamy szczegółowy harmonogram wydarzenia, przekazujemy nasze techniczne ustalenia i omawiamy plan merytoryczny eventu.
  • Przyjazd na wydarzenie – w tym momencie rozpoczyna się skoordynowana praca całego zespołu techników: sceny, światła, nagłośnienia, ekranów LED i transmisji online, aby przygotować pełną, niezbędną infrastrukturę.
  • Praca podczas wydarzenia – za kulisami eventów dzieje się bardzo dużo. Nadzorujemy systemy, realizujemy dźwięk, światło i obraz, jesteśmy w stałym kontakcie z Tobą/organizatorem i na bieżąco reagujemy na wydarzenia na scenie oraz koordynujemy jego niezakłócony przebieg.
  • Demontaż – gdy opadnie już sceniczny kurz ponownie wkraczamy do akcji i rozpoczynamy tzw. „zwijkę”. To równie ważny moment wydarzenia, szczególnie dla ekip technicznych. Pakując się z Twojego wydarzenia, jednocześnie przygotowujemy się na naszą kolejną realizację.
  • Podsumowanie – po zakończonej realizacji kontaktujemy się z Tobą ponownie, aby wspólnie podsumować nasze działania. Twoja opinia oraz komentarze są dla nas ogromnie ważne w każdym momencie współpracy, ale to końcowy etap naszych dyskusji powala nam dojść do konkluzji oraz umożliwia nawiązanie współpracy w przyszłości. 
  • Odprawa techniczna – to ostatni etap organizacji wydarzenia. My, ekipa techniczna Twojego wydarzenia, również się spotykamy, aby podsumować wszystkie aspekty eventu. Omawiamy wdrożone rozwiązania, wyciągamy wnioski i wprowadzamy w życie kolejne pomysły, aby nasza kolejna realizacja stała na jeszcze wyższym poziomie.

Jak widać organizacja wydarzenia to długi proces, w którym nie musisz być sam. Jesteśmy po to, aby zająć się pełną i kompleksową obsługą Twojego eventu. 

Porozmawiajmy o Twoim kolejnym wydarzeniu

Koncert, transmisja sportowa, a może spot promujący firmę?

Odkryj nowy, lepszy wymiar.

cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Używamy ich do zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Pełną informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności.