Jak głosi nasze hasło – podczas każdego wydarzenia staramy się odkryć nowy, lepszy wymiar. Lecz czas wyjaśnić, co dokładniej kryją za sobą te słowa. Wspomniany wymiar – to nie tylko efekt końcowy. To także cały proces, który rozpoczyna się w momencie kontaktu z nami, od planowanie, poprzez koordynację, aż po podsumowanie wydarzenia. Przeczytaj nasz przewodnik po organizacji eventów.
12 punktów, które prowadzą nas do nowego, lepszego wymiaru podczas Twojego wydarzenia
- Twój pomysł na event – od tego rozpoczyna się cały proces.
- Skontaktuj się z nami – i tutaj wkracza nasz zespół. Masz wiele możliwości kontaktu z nami. Telefon, e-mail, formularz bezpłatnej wyceny, SMS, WhatsApp, Messenger, Instagram, zakładka kontakt – te narzędzia czekają na Ciebie. My w ciągu 24 godzin odpowiemy!
- Pierwsze szczegóły – podczas pierwszej rozmowy zbieramy szczegóły dotyczące Twojego pomysłu. Proponujemy także pierwsze rozwiązania na wydarzenie.
- Przesłanie oferty – wszystkie nasze pomysły spisujemy do specjalnego dokumentu i wysyłamy je do Ciebie, abyś mógł na spokojnie zapoznać się z naszymi propozycjami. Wtedy też przedstawiamy pierwsze szacunkowe koszty realizacji.
- Akceptacja oferty i jej ewentualne doprecyzowanie – w tym momencie mamy już przygotowany ogólny plan wydarzenia (techniczno-merytoryczny). Jest to niezbędne dla naszego zespołu do szczegółowego, technicznego planowania wydarzenia.
- Techniczne planowanie – znając już plan wydarzenia i Twoje oczekiwania nasz zespół przygotowuje szczegółowe plany, które pozwalają nam na kompleksową obsługę wydarzenia. W tym czasie odwiedzamy także miejsce, gdzie będzie odbywał się event. To jeden z najdłuższych i najważniejszych procesów.
- Spotkanie organizacyjne przed wydarzeniem – podczas wspólnej rozmowy ustalamy szczegółowy harmonogram wydarzenia, przekazujemy nasze techniczne ustalenia i omawiamy plan merytoryczny eventu.
- Przyjazd na wydarzenie – w tym momencie rozpoczyna się skoordynowana praca całego zespołu techników: sceny, światła, nagłośnienia, ekranów LED i transmisji online, aby przygotować pełną, niezbędną infrastrukturę.
- Praca podczas wydarzenia – za kulisami eventów dzieje się bardzo dużo. Nadzorujemy systemy, realizujemy dźwięk, światło i obraz, jesteśmy w stałym kontakcie z Tobą/organizatorem i na bieżąco reagujemy na wydarzenia na scenie oraz koordynujemy jego niezakłócony przebieg.
- Demontaż – gdy opadnie już sceniczny kurz ponownie wkraczamy do akcji i rozpoczynamy tzw. “zwijkę”. To równie ważny moment wydarzenia, szczególnie dla ekip technicznych. Pakując się z Twojego wydarzenia, jednocześnie przygotowujemy się na naszą kolejną realizację.
- Podsumowanie – po zakończonej realizacji kontaktujemy się z Tobą ponownie, aby wspólnie podsumować nasze działania. Twoja opinia oraz komentarze są dla nas ogromnie ważne w każdym momencie współpracy, ale to końcowy etap naszych dyskusji powala nam dojść do konkluzji oraz umożliwia nawiązanie współpracy w przyszłości.
- Odprawa techniczna – to ostatni etap organizacji wydarzenia. My, ekipa techniczna Twojego wydarzenia, również się spotykamy, aby podsumować wszystkie aspekty eventu. Omawiamy wdrożone rozwiązania, wyciągamy wnioski i wprowadzamy w życie kolejne pomysły, aby nasza kolejna realizacja stała na jeszcze wyższym poziomie.
Jak widać organizacja wydarzenia to długi proces, w którym nie musisz być sam. Jesteśmy po to, aby zająć się pełną i kompleksową obsługą Twojego eventu.